regeli Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Jeg skal ha meg et nytt kabinett, men hvet ikke helt hvilket. Set står mellom disse to: 1. Alternativ eller 2. Alternativ Men har dere noen andre forslag til et bra kabinett som kan brukest til vannkjøling i fremtiden så må dere bare komme med gode forslag. Jeg leter helst etter et kabinett med gode kjøleegenskaper, god luftgjennomstrømming, plass til en del vifter, harddisker osv. Endret 2. januar 2005 av regeli Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Hvis du skal velge en av de to nevnte, ville jeg valgt nr 2 pga 120mm-vifter. Med disse kan du få lite støy men god luftflyt. Endret 2. januar 2005 av AMDguru1 Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Ville nok gåt for nr 2 jeg og . selv om jeg ikke liker noen av dem. Har kabinett med dør selv og det er veldig iriterende at døra sitter på venstre side for min del siden jeg bruker og ha det støående på høyre side! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå