Atomics Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Lurer bare på om det er noen av de 68.000 som meldte seg på, er nordmenn, eller i det hele tatt på dette forumet. Angående spilet så er det et ikke "bare" et MMORPG, det er et ULTRA MMORPG, noe som betyr at en fullt område uten soner, eller noe slikt skal holde 10.000 spillere på en gang, uten behov for flere servere. (selvsagt med flere spillere så må du jo ha flee servere) Det er ikke det som er mest spennende med dette spillet, men deres oppfattning av RPG, er at de har et team.."Live Content", som skal skape nye oppdrag hele tiden, og det HELT unike her (tror jeg..) er at når et oppdrag er utført kan ingen (!) andre enn deg utføre det oppdraget, fordi det er utført, og spillere vil derfor påvirke denne verdenen mere enn i andre spill, med stadig fremgang i spillets historie... Status på spillet er at de er inne i beta 2.0 (tidligere 1.0, og 1.5) Spillet utgis til sommeren 05. Spillets hjemmeside: www.mutablerealms.com - her finner dere mer info om alt dere ønsker å finne ut. - Atomics Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ja, jeg har en betakonto. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Opps, så feil jeg Endret 2. januar 2005 av John Kåre Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) World of Warcraft og Wish er 2 HELT forskjellige spill, ikke i nærheten av hverandre en gang, så jeg tviler på det, lette etter enn MMO kategori, men er ikke opprettet en...rart nok... (uff så mye leif) Endret 2. januar 2005 av Atomics Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg fikk nettopp beskjed om at jeg har fått en beta-account, så jeg laster det ned akkurat nå. Gleder meg! Lenke til kommentar
arlion Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 fikk en beta account for ca 3 uker siden lasta også ned spillet da men har ikke fått tid til å teste det ennå, men blir nok i løpet av uken tenker jeg. har ikke så veldig store forventninger egentlig men skal i hvertfall teste det. Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Har regget meg og lastet ned, innstallert og patchet spillet ferdig, men kontoen min er ikke blitt aktivert endå Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 De aktiverer 10.000 kontoer hver dag tror jeg, de gjorde ihvertfall det den første dagen..så make 1 uke vil det ta før alle kan spille..(tror jeg..) Atomics Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 fikk min konto aktivert i dag kommer til å teste det i kveld etter jobb =) Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Noen som har testet Wish som vil gi noen tilbakemeldinger på hvordan det er? Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Nå mottok jeg tilatelse for noen dager siden, men først nå jeg har så smått om tid...hmm..WOW eller Wish.. Har ikke pre-order, så må vente på second Phase på WOW uansett..så kan jo teste Wish imens.. Noen andre som har testet? Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 Vel, dette sugde, de avlyste spillet under tredje fase av BETA testingen...jaja Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) Vel, dette sugde, de avlyste spillet under tredje fase av BETA testingen...jaja Er mange overrasket over dette da? Det så jo ganske.... søppel ut. Resirkulering av standard-elementene fra andre online rpg'er, og nokså crappy grafikk. Det store salgsargumentet var, what, veldig mange spillere å lide sammen med på samme server? Personlig er jeg overrasket over at ikke flere sånne mmorpg-titler blir avlyst, men det blir kanskje litt mer avskalling etterhvert. Er jo ikke verdens bredeste marked. Endret 10. januar 2005 av thomanil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå