Lurkern Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Prøvde å røyke bare for å teste det etter å ha vært rusfri fra jeg ble født til jeg ble 15. Kan ikke akkurat si at det hadde noen smak, så jeg skjønner egentlig ikke vitsen med å røyke. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Tja da jeg begynte var det reklame på tobbakken og på alle butikker osv , det var ingen som så det var farlig og de fleste røykte og som guttunger flest skulle jeg også prøve . Mitt første forsøk husker jeg som om det var i går , det var jeg og en kamerat som rappet en svær sigar hjemme hos fattern og dro ned til stranden for å teste , vi røyka , hosta og spydde og ja vi var temmelig dårlig resten av den dagen ja Lenke til kommentar
j.w pepper Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg har ikke prøvd og akter ikke å gjøre det og dermed basta. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 vel.. jeg gidder ikke å betale for å dø tidligere. Meningsløst. Nei men da kan du gjøre det da, så kan vi andre få fortsette som vi vil? *begynner å gå grundig lei prekner om hvor dumt/teit/<insert negative word here> røyking er* -.- ja det er jo ingen positive ting å begynne å starte med røyking. Sånne klassiske kommentarer som "do blir mer sosial vettu" er bare lame. Men bare forsett med det du, det er jo ikke det tråden handler om vel. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Begynte å røyke fordi jeg ville henge med de store og tøffe guttene i som gikk i 9ene og 10ene. Og fordi det var litt ulovlig og spennende. Men jeg syns alltid røyk var godt, man ble kanskje litt svimmel. Men det var bare morsomt. Lenke til kommentar
colakork Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hmmm, begynnte så smått å røyke i andre klasse (vgs). MEN! skal ha det på meg at jeg har prøvd å slutte de siste to årene nå... (er faktisk igang igjen ) MvH Daniel Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 regel 1: ikke prøv å røyke uansett hvor fristende eller spennende det virker regel 2: har du prøvd en gang; for all del ikke prøv en gang til Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 God grunn til å slutte å røyke: Smokers have smaller erections. This is because cigarettes reduce blood flow to the penis. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) jeg begynte aldri å røyke jeg !KVAMLT! Endret 6. januar 2005 av Larzemannen Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 God grunn til å slutte å røyke: Smokers have smaller erections. This is because cigarettes reduce blood flow to the penis. Indeed. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 God grunn til å slutte å røyke: Smokers have smaller erections. This is because cigarettes reduce blood flow to the penis. nei det har vi ikke. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Såklart har ikke du det Rykende_Kaffe. Man må nok røyke ganske lenge for å merke noe. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 de blir faktisk tidligere imptente og senile Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 vel.. jeg gidder ikke å betale for å dø tidligere. Meningsløst. Nei men da kan du gjøre det da, så kan vi andre få fortsette som vi vil? *begynner å gå grundig lei prekner om hvor dumt/teit/<insert negative word here> røyking er* Det er muligens en god grunn til at vi "preker" om hvor dumt/teit det er å røyke... Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Begynte å snuse i 6.klasse. Har holdt på siden Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Begynte å snuse for et par år siden, hvorfor? Hmm, fordi det er kult! I ettertid så fant jeg ut at det var himla godt og! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Såklart har ikke du det Rykende_Kaffe. Man må nok røyke ganske lenge for å merke noe. Hvor lenge da , jeg har jo røykt i en "mannsalder" har ikke merket noe Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) har gått rundt og hatt lyst på røyk i over ett år nå (uten å ha prøvd det noen gang), så en dag moren min var på kino tok jeg meg en sigarett. det smakte...helt ok. etter det hadde jeg en periode der jeg røykte kanskje 6 stk på kvelden, og nå greier jeg meg med 1 røyk om dagen, om ikke noen i det hele tatt. har absolutt ikke lyst til å begynne å røyke..mye, som i 15 om dagen ol. røyker kun når jeg virkelig føler for det, og om jeg feirer noe. edit: ville bare legge til at jeg ikke har fortalt noen jeg kjenner om at jeg røyker, og det er kun en kamerat av meg som vet om det. så det er ikke for å være kul... Endret 9. januar 2005 av iver89 Lenke til kommentar
Dario Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Jeg startet med snus fordi jeg ville teste hvordan det føltes når jeg ble vant til det, da skulle det jo være så godt. Og det var det. Nå har jeg en lekker pyramide på hylla på rommet mitt (litt uoppdatert bilde, er egentlig litt større nå) Endret 9. januar 2005 av Dario Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Haha..når jeg først så den pyramiden lo jeg. Tenkte at jeg ikke har på langt nær snusa så mye. Så begynner man å tenke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå