Sink Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Aldri røyka, har vel heller aldri følt meg frista til det. Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Noen her som kan forklare hvorfor de begynnte å røyke å snuse? JEg kan ikke fatte hvorfor folk begynner med dette... Selv begynnte jeg å snuse for å dekke et "rusbehov" og selvsagt for å være tøff Jeg begynte så smått med festrøyking, men jeg røyker ikke så mye.. Endret 3. januar 2005 av RaveNEyeS Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg kjøpte altså bare for å prøve, og nå kjøper jeg for kosen. Ditto. Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Er ikke det at jeg ikke skjønner hva du mener. Men poenget mitt er at det rett og slett er drit vondt og ta et ordentlig mage drag første gang du prøver Vondt å vondt, du blir iværtfall jævli dårlig! Lenke til kommentar
nord Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 holder meg unna røyk og snus, eks. fest røyk...men er flink til å si nei. Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg kunne aldri tenke meg å begynne å røyke. Noe så dumt å bruke pengene sine på! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Aldri prøvd hverken røyk eller snus. Har blitt tilbudt snus 1 gang, men aldri røyk. Tror de som røyka i de klassene jeg har gått i forstår hvor dumme de var som begynte, slik at de i hvert fall ikke tilbyr andre. For å spore av litt så tror at de som begynte å røyke på ungdomsskolen, eller før, gjorde det fordi det var kult, for å få venner, for å imponere eller komme nærmere noen og så videre. Og så tror jeg at det har litt med oppveksten og hvilke forbilder man har hatt. Men når vi kommer opp på VGS-nivå, vil jeg si at de som begynner rett og slett bare er dumme. Kanskje de bør beskyttes mot seg selv ? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg kunne aldri tenke meg å begynne å røyke. Noe så dumt å bruke pengene sine på! Da er ikke denne tråden for deg. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Med tanke på hvor digg det er så klarer man å svelge drikke for første gang i motsetning til å trekke ned en røyk for første gang Gikk helt fint med meg første gang. Det er kanskje du som er nubi. Lenke til kommentar
HansArne Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Tror det var for å være tøff. Det er 20 år siden nå. Lovet meg selv en gang at jeg skulle slutte hvis prisen på tobakk ble over 100 kr. (tror den kostet rundt 15-20 kroner den gangen), men slik gikk det ikke. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg kunne aldri tenke meg å begynne å røyke. Noe så dumt å bruke pengene sine på! Da er ikke denne tråden for deg. Synes du det ikke er dumt og bruke pengene på røyk? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg synes egentlig det er helt greit for meg å bruke de pengene på røyk siden det er noe jeg koser meg med og synes er godt, dermed er ikke de 70 kr pr dag no særlig tap uansett. Hadde sikkert bare brukt pengene på noe annet tull uansett.. Lenke til kommentar
OleE Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 fordi jeg skulle være "kul" og "tøff" .... og det var vel spennende da... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 vel.. jeg gidder ikke å betale for å dø tidligere. Meningsløst. Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Jeg begynte å røyke hasj fordi da blir spill/film/musikk ekstra bra når man er skiev. Endret 4. januar 2005 av -Dreamer- Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 vel.. jeg gidder ikke å betale for å dø tidligere. Meningsløst. Nei men da kan du gjøre det da, så kan vi andre få fortsette som vi vil? *begynner å gå grundig lei prekner om hvor dumt/teit/<insert negative word here> røyking er* Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 JA for all del du lever bare en gang så nyt livet du har Bare litt synd at det ene livet blir korta ned med røyk.... Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Var i Tyrkia i 9 klasse, røyk pakke kosta ikke så mye så jeg bare kjøpte et par stykk. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 JA for all del du lever bare en gang så nyt livet du har Bare litt synd at det ene livet blir korta ned med røyk.... jeg vil ikke leve til jeg er 90 vertfall Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 JA for all del du lever bare en gang så nyt livet du har Bare litt synd at det ene livet blir korta ned med røyk.... jeg vil ikke leve til jeg er 90 vertfall Pga at da er en så svak og dårlig helse? Vel du blir jo "90" før om du røyker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå