Bogan Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Noen her som kan forklare hvorfor de begynnte å røyke å snuse? JEg kan ikke fatte hvorfor folk begynner med dette... Selv begynnte jeg å snuse for å dekke et "rusbehov" og selvsagt for å være tøff Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ja, nå er du sikkert kjempetøff. Er det ikke en tråd som dette allerede? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Mesteparten gjør det vel for og vere "kul". selv har jeg ikke en gang prøvd Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Jepp og det gir jo faen ikke en dritt... det er drit vondt og jævelig i starten men alikevel fortsetter folk.. Synes det er fasinerende at det er mulig Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Eg prøvde å røyke en gang fordi eg var nyskjerig... begynte aldri... Snus... er noe av det værste som finnes her i verden.. Har aldri prøvd det(og ikke i helvete om eg gjør det!) Men det lukter så helt forferdelig.... vil heller være i en tykk røyksky enn å sitte ved siden av en som baker.... ÆÆÆÆÆSJ!!!! Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hang med feil folk. Var småforelska i ei jente når jeg gikk i 5. klasse. Hun røyka, og som den ultrakleptomane mestertyven jeg var på den tiden stjal jeg masse røyk til henne. Det endte jo opp med at jeg måtte ta meg en selv også, så utviklet det seg derfra. Min første røyk hadde jeg med 2 stebrødre. Husker ikke hvor gammel jeg var, men jeg var mindre enn 10 år. Men på det tidspunktet nøyet jeg meg med den ene. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg og en kopis satt oss ute i skogen med farens askebeger. Vi tok oss en stump hver, poffet og gikk inn igjen . Slik fortsatte vi den sommeren helt til jeg trekte ned røyken. Jeg var rar ei stund, men etterhvert kom det seg. OG det ble godt. Har ikke noe med å være kul akkurat, røyker i skjul og vil helst ikke at folk skal vite jeg røyker. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg trodde jeg var kul... Mitt første trekk var en sigar... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Var jo og spenningen og nyskjerrigheten som tiltrakk, men er jo et ganske så stort steg fra å prøve noen ganger til å begynne... Skal bruke det MYE for at det skal bli ok, og enda mer for at det skal bli godt.... Kan ikke fatte hvorfor jeg begynnte.... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Begynte å røyke for å dekke et rusbehov? Et sånt behov oppstår neppe helt av seg selv. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hvorfor begynnte du å røyke/snuse?Det har jeg da aldri gjort, tenk å insinuere noe slikt! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Begynte å røyke for å dekke et rusbehov? Et sånt behov oppstår neppe helt av seg selv. Jeg ser at noen heldigvis ser rett gjennom den der... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Begynte å røyke for å dekke et rusbehov? Et sånt behov oppstår neppe helt av seg selv. Jeg ser at noen heldigvis ser rett gjennom den der... Om dette "rusbehovet" oppstod fordi vennene gjorde det vil jeg mye heller kalle det et sosialt behov. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Startet med festsiggen. Det var vel mest fordi alle andre gjorde det. Deretter gikk jeg over til LANsigg. Føltes helt konge og naturlig å ta en sigg mellom cs-omgangene. Så var det en sommer der vi sto wakeboard tidlig på dagen, spillte CS på kveldene og drakk når vi følte for det. Dette varte så ogsi hele sommeren. Da var jeg blitt så glad i røyken at jeg ikke ville slutte (Angrer som faen nå). Røykte ikke fast før jeg startet VK1... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Begynte å røyke for å dekke et rusbehov? Et sånt behov oppstår neppe helt av seg selv. Jeg ser at noen heldigvis ser rett gjennom den der... Om dette "rusbehovet" oppstod fordi vennene gjorde det vil jeg mye heller kalle det et sosialt behov. Word. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Burde kanskje sagt "rusbehov" Mener at alle har et lite "behov" for å ruse seg... Som feks når en drikker etc... Brukte kanskje feil ord, trodde dere skjønnte hva jeg mente... Var ikke noe med avhengighet å gjøre. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Burde kanskje sagt "rusbehov" Emm, det var det du sa. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 :!: så ikke det... Men når jeg satt et ord i "" betyr det at jeg bruker ordet i mangel av et bedre ord og at ordet ikke kan tolkes direkte etter dets betydning Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ikke alle drikker fordi de har et behov for å ruse seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå