Yonaz Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Heisann. Noen som veit osen man fikser pcer som kjører seg fast? Det som skjer er at når jeg slår på pcen går den in i windows , Så den funker fint til internett men når jeg begyner og spille så henger den seg det som skjer er at bilde fryser seg. Har tatt og instalert nyeste bios , nyste chipset driver , nyeste skjermkort driver osv Noen som om det er mulig og fikse det eller må jeg kjøpe meg nytt hovedkort? ps jeg har kjøpt meg ny strømforsyning på 500 w i håpp om at det skulle fikse problemet men den henger seg like mye fortsatt :/ Trenger svar så fort som mulig ;D Endret 2. januar 2005 av Yonaz Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Varme på GPU eller CPU? Lenke til kommentar
atticus Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hvilket spill er det den fryser seg i, eller er det i alle spill? Hvis det er i alle spill, så virker det som det kan være noe i det Ongabonga sier, altså et varmeproblem et sted. Du kan jo hvertfall kjøre den obligatoriske ad-ware/spyware delen; Ad-Aware Spybot S&D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå