tazmaniac Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hei, jeg skal snart kjøpe meg ny lappis, og har sett endel på denne pc'en. Vet den er oppbygd fra en Uniwill osv, MyBook er den samme uten os +++. Men... har ennå til gode å se en test av den. Den florerer på danske webshops, men den eneste webshopen som selger den her i Norge er itbutikken.no. https://ssl.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=75834 Synes jeg får mye specs for pengene, 1gb ram, 9700 m/256 ram, 15,4" wsxga skjerm, 80gb hd, +++, og alt dette for under 15k! Vet det er noen her på forumet som har en slik pc, og det hadde vært nice å få hørt noen ord! Følger det med norsk tastatur btw? Lenke til kommentar
Filla Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Det lille jeg har lest om Vega her på forumet har vært , men har bare lest en eller 2 poster om det merket. For 15k kan du få deg en rimelig godt spesifisert 1557 / G556 da...... Lenke til kommentar
kenthlar Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Tenkte også lenge på vega. Letet og letet men fant aldri noen ordentlige tester.... ble derfor usikker å kjøpte brukt Cl56 med 1,7- 1028ram- 60gb 7400rmp for 10.000,- Har ikke treget til nå... Endret 2. januar 2005 av kenthlar Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Vurderte en Vega+ jeg og, men fant ut at ville ha noe litt mer kjent som jeg hadde sett tester av. Så det ble en Acer Ferrari Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå