Kjetil Lura Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 borre eg fant ut at i vin xp er "DMA om nødvendig" du kan ikke skrue den på eller av manuelt det er xp som bestemmer. Kjetil Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 ufff.... har nettopp kjøpt en ny ATA kabel så den er nok ok. Dessuten er den like treg nå. Harddisken lager noen merkelige lyder ved oppstart. Kan det være hodene som slår mot metallet? hmm..? Lenke til kommentar
viggo Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 hadde klikkelyder fra disken min før. Ordna det utrolig nok med å bytte strømkabel til psu!! Tro det eller ei. :smile: Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Hadde samme problemet på en ibm 40gb ATA 100 7200 rpm hardisk. Det hørtes ut som det var et objekt som dro riper over diskoverflaten. når jeg skulle formatere harddisken stoppet formateringen vær gang på 9%. Kjørte Windows XP installasjon og lagde nye partisjoner i håp om at det ville løse problemet og det gjorde det. Da jeg kjørt scandisk i Windows etter å ha formatert fikk jeg sector feil på d Partisjonen. Vet ikke kanskje dette kan løse ditt problem:) Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 Min blir bare tregere og tregere. Henger ikke så ofte. Jeg tror det er noe galt med lesehodene.. Slår mot hverandre..:wink: Håper på at komplett aksepterer Returforespørselen min. Kanskje jeg bytter i en WD disk. Får se.. Noen andre som har en ide om hva feilen kan være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå