-Teddy- Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Tror vi har en skrivefeil her... Kontrollpanel 0 nye meldinger Mine innlegg Vis nye innlegg Siste 24 timer Min assistent Retningslinjer Nettikette Alle kategorier Medlemsliste Hjelp Søk Kalender Jeg har aldri hørt om nettikette før, men skal det ikke stå "Nettetikette"? Kom til å tenke på at det kan være meningen siden "Nettetikette" høres litt tungt ut. Men nå ble jeg faktiskt litt usikker på hvordan ettikette skrives og! Er det "etikette" eller "ettikette" EDIT: Nå er jeg skikkelig i huet Endret 2. januar 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Det er riktig som det er, det har vært tatt opp flere ganger før. Endret 2. januar 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Det er en fiffig forkortelse av nettetikette. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 QUOTE (Thompzen @ 02/01/2005 : 22:32) Det er riktig som det er, det har vært tatt opp flere ganger før. Stemmer, og ordet er fremdeles korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg