Prelude Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 noen som har noen invendinger på hvorfor jeg ikke skal si til mine foreldre at dem kan dra på elkøp i morgen og kjøpe den lcd'en? De har kanskje ikke så mange igjen, Elkjøp på Skøyen/Oslo hadde 5 stk. igjen i går da jeg kjøpte min. Du kan sjekke på Elkjøp sin side om de har flere igjen i nærheten av der du bor. der sa du noe. fikk telefon fra mine foreldre nå for fem minutt siden, de sto på elkjøp og elkjøp var utsolgt for benq 17" lcd. elkjøp hadde derimot en 17" lcd fra 'pro-vision' (tror jeg det var dem sa) til samme pris som den benq'en. Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Man kan teste en skjerm på alle mulige måter å komme til en konklusjon angående bildekvalitet, men det er personen som skal bruke skjermen som bestemmer om det er bra eller dårlig bilde på den. Så anbefalinger angående skjermer bør være om alt det andre som angår skjermen. F.eks. holdbarhet, specs også videre. Bare et lite innspill her. Noen som er enig? Jeg har ikke sett skjermen det er snakk om her, men den er sikkert helt grei for de fleste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hei! Var selv meget skeptisk til denne skjermen da jeg reiste ut for å se på den - men må si at jeg ble temmelig overrasket over hvor bra den er! Relativt smale "kanter" rundt skjermen, bra og intuitivt menysystem, og ikke minst - meget bra bilde til å være en skjerm til under 2000.- Bruker den ikke til gaming, så responstiden på 25ms betyr ikke så mye for meg... Kjører den dog på iBOOKens "apple-skjermutgang", og må si at denne produserer bra bilde! Vet ikke åssen den er i bruk med "vanlig" vga-utgang For å oppsummere; Løp og kjøp! (hvis du ikke er hardcore gamer da) Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Trengte en ny andre skjerm så jeg kjøpte en i dag. Er jo 30 dagers returett. Synes den er skarp og fin, litt lys i nederkant. På dvd er den ikke rask nok. Blir litt grumsete i noen scener. Men som internett og office bruk er den ok. Skal jo ha en Eizo/nec 19 " førsteskjerm, bare det kommer en test på nec 1970. Arne M Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Skal ikke si så mye fra eller til om skjermen, jeg studerte den ikke så nøye, men jeg var på Elkjøp igår i et annet ærend da en annen kunde spurte selgeren om den. Svaret var: "Den er grei nok den. Ikke så bra som de andre skjermene her, men dersom du ikke har så store krav og ikke skal bruke den til spill, bare vanlig Windows og sånn, er den helt grei." (Etter hukommelsen.) Den virket mindre lyssterk enn skjermene som sto ved siden av, det var det eneste jeg merket meg. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå