Gå til innhold

Noen som vet hvor man kan publisere filmer?

Anbefalte innlegg

Vi i HAHA filmselskap ønsker å publisere våre verk på internett til allmenn beskuelse, men nettsiden vår: www.hahafilm.tk har begrenset med lagringsplass. (siden oppstod i dag, så vi kan ikke påstå at den er fyldig enda) . Vet noen om en bra nettside der det er mulig å legge ut filmene sine?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hvis dere trenger webspace, kan dere få litt space av meg. Det er mye billigere enn å kjøpe selv, også er det mye mer stabilt enn å sette opp en egen muligens treig server.

det eneste jeg krever er litt P.R på siten deres som takk for plass og en link til siden min. Hvor mye plass dere får kommer helt ann på hvor store filmene er, men vi kan starte med ca 100-200mb

Serveren er på en 155mbit server så det er grei speed ned, og veldig stabil. Hvis dere også trenger hjelp til et design som ikke er "freeweb" design så er det bare å si fra. Er ikke en konge på web, men klarer å lage nogelunde ok sider.

www.produksjon.net

Endret av mclp-
Lenke til kommentar
Vi i HAHA filmselskap ønsker å publisere våre verk på internett til allmenn beskuelse, men nettsiden vår: www.hahafilm.tk har begrenset med lagringsplass. (siden oppstod i dag, så vi kan ikke påstå at den er fyldig enda) . Vet noen om en bra nettside der det er mulig å legge ut filmene sine?

Uansett hva dere gjør, ikke bruk freewebs som sted å ha siden på. Det er forferdelig treigt.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...