Wickedlike Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hei. Når jeg skal dele disker i partition magic trykker jeg create new partition og velger størelse og bokstav og alt sånn, og så trykker jeg finish. Og når jeg går ut av programet velger jeg apply settings og etter det skjer det ikke noe :S Lenke til kommentar
Azton Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Du må først trykke på resize partition. Deretter må du velge create partition. Når du er ferdig, må du reboote. Da skal endringene skje før du kommer til Log-in skjermen. Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 vet ikkehva jeg skal gjøre på resize :S Der hvor systemet er ska være 30GB og det som blir igjen skal være en annn partisjon... Hva skal jeg da skrive inn i disse innstilingene? Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Sorry kamerat, du må nok kjøpe programmet først Som du ser er dette en DEMO versjon som bare viser hvordan programmet ser ut og hva det kan gjøre. For å utføre en operasjon må du nok desverre kjøpe programmvaren Edit: Dypere forklaring og skriveleif Endret 2. januar 2005 av Halvorsen Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 pokker!! det gidder je ikke, kan jeg ikke bare finne en cd key et sted? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå