Blib Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Søstera mi skal ha seg LCD og jeg trenger hjelp til å velge en bra en. Skjermen skal ikke benyttes til gaming, men det hadde jo selvsagt uansett vært greit å ha en skjerm som det er mulig å spille på. Bare i tilfelle hun forandrer mening angående PC-spill i de 5-10 årene jeg regner med at hun vil ha denne skjermen. Takker for inputs NB: Helst ikke overstige 3000 inkludert frakt (Ja, jeg vet at 1770NX bare koster litt over) Endret 2. januar 2005 av Blib Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) om hun ikke skal spille så burde denne funke da eller denne Endret 2. januar 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122932&cks=FRO Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Hmm, Samsung 710Ven så veldig fin ut. Noen her som har erfaringer? Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Eizo L550 til 2249kr var veldig bra deal, og er nok fortsatt bra deal til underkant av 2800kr. Iallefall fornøyd med skjermen jeg. Ble en del mer med porto og dvi kabel, ca 2600kr. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Joa, den ser grei ut - men jeg likte designet på Samsung sin bedre. Jeg får høre med søstera mi hvilken hun likte best. Hvordan er det med innsynsvinkelen, fargene og etterslep på den da? Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Står jo en del produkanmeldelser på komplett. Ellers har HW en test av den her. Broder'n kjøpte seg en sånn på lefdal til 2575,- her om dagen. Han er meget fornøyd. Satt på en gammal svett 17" CRT før da men Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Søstera mi så akkurat på skjermene selv og det ser ut til at Samsungen ligger best ann hittil. Noen andre som har erfaringer eller konkurrenter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå