Tweaky Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Har tenkt til å formatere disken og legge inn all software på ny.. Lurte på om noen kunne gi meg en liste over programmer som holder maskinen fri for rusk og som tar minst mulig kraft av pcen Lurer også på om brannmuren i SP2 er god nok til å erstatte f.eks. Trend micro sin? Hørt at NOD32 er bra antivirus, men trenger også en brannmur som er bra og ikke minst tar lite ressurser.. Så trenger jeg tips om noen bra spyware, adware.. Bruker ad-aware og spybot, noen andre bra adaware, spyware programmer? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 zone alarm firewall og avast antivirus er gratis og tar ikke noe merkbart fra maskinen din. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Brannmuren i SP2 holder. Ad-aware SE må du bruke og Spybot S & D, Du trenger ikke mere en det. Norton er bra antivirus. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Norton er bra antivirus. Nod32 er bedre Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 norton er dårlig hadde det før det tok ingen virus....sjekke faren min sin pc i går han har norton det ingen virus jeg søkte med kaspersky og det fant 14virus som ikke norton tok har nå skaffet meg nod32 kan annbefale det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå