SompOter Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Når jeg brenner en dvd film inn på datan da blir den rundt 7-8Gb noen av filmene. Men jeg har jo bare dvd-cdr men kapasitet på 4.7 Gb. Hvordan kan jeg forminske dvd filmene uten at det blir no dårligere kvalitet? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Bruk dvdshrink. btw så heter det ikke dvd-cdr, og det går ikke ann å "brenne" en film inn på pc'en Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Når jeg brenner en dvd film inn på datan da blir den rundt 7-8Gb noen av filmene. Men jeg har jo bare dvd-cdr men kapasitet på 4.7 Gb. Hvordan kan jeg forminske dvd filmene uten at det blir no dårligere kvalitet? Takk for alle svar Ja. Når du legger inn DVD film på Harddisken vil de normalt ha en original størrelse på 4-8gb. For å krympe filmene til å passe på vanlige DVD-/+R/RW må du bruke et program. Et meget greit og enkelt gratisprogram jeg bruker til dette er DVD Shrink , det krymper som du vil, hva du vil. Du kan også ta vekk extras, subtitles, audio osv Lykke til Edit: skriveleif Endret 2. januar 2005 av Halvorsen Lenke til kommentar
Azton Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Vil også anbefale DVDShrink hvis du googler litt, så finner du nok en guide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå