Johan Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Mange tråder som ikke har fulgt retningslinjene, eller av en annen grunn ble stengt, ligger bare der og er stengt. Kan man ikke likesågodt slette hele tråden så slipper vi å se den? Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Det er flere grunner til å stenge en tråd og ikke slettet den. Først og fremst er det at folk skal se begrunnelsen for stengningen, og for å vise hva vi ikke tolerer. Stenger vi kan det fort bli til at folk ikke skjønner hvorfor de ble stengt og så oversvømmes vi av poster som lurer på hvorfor visse poster ble slettet og så er vi i gang. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 men sider som *cough*g-c-world*cough* er da ikkje nok til å banne folk...det er ingenting ulovlig der og eg cracker mange av mine spel for å sleppe å finne fram cd'en kva gong cracks er fullt lovleg Lenke til kommentar
Johan Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2002 Man kan jo programmere slik at hvis ens tråd blir slettet får man en mail. Da spiller man "hvor ble det av meldingen min" poster. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Quote: Den 2002-06-08 21:43, siDDIs skrev:men sider som *cough*g-c-world*cough* er da ikkje nok til å banne folk...det er ingenting ulovlig der og eg cracker mange av mine spel for å sleppe å finne fram cd'en kva gongcracks er fullt lovleg Hvorvidt siden er lovlig eller ikke skal jeg ikke begi meg inn på. Poenget er at den helt åpenbart er knyttet til cracke-problematikken, og det ønsker vi ikke her. Derfor stenges/slettes postingene. Vi banner uansett ingen selv om vi stenger postingene deres. Vi gir en advarsel, og hvis det ikke hjelper må vi gå videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå