Thomas J.L Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Sitter f.eks. å leser på internett så plutselig lyser num lock, caps lock og scroll lock så funker ikke tastatuert og musa Noen som vet hva grunnen kan være. (er ikke sikker på om jeg postet denne riktig, tenkte kankje det var noe med kontaktene på hovedkorte) Btw bruker ikke usb portene til musa og tastaturet bruker de lilla og den grønne kontaktene. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Trådløst tastatur eller mus? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Trådløst tastatur eller mus? nope Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Har akkurat fått en ny razormus som er koblet til USB. Plutselig virker ikke musa og det rød lyset blir borte,deretter kommer en melding opp om at Windows ikke kjenner igjen eller finner USB enheten. Det har stort sett hjulpet å dra USB pluggen ut og inn men forrige gang måtte jeg restarte. Har slettet gamle drivere og innstallert razors siste. Er lei av at nesten al jeg kjøper tar kvelden fort. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 innstallert alle mulige drivere?? hadde nok vært best å kjøre PS/2 Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 hadde nok vært best å kjøre PS/2 Hva er det for noe? Lenke til kommentar
Equiox Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 hadde nok vært best å kjøre PS/2 Hva er det for noe? PS/2 er en port. Tastaturet ditt er sikkert tilkobler PS/2 porten Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Mener du at jeg burde kjøre tasturet også med USB? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 PS/2 er den porten som er egnet for tastatur/mus. For tastatur er den lilla(fargekode), for mus er den grønn. Det skal gå helt bra å putte den i USB også, men hvis du har en eller annen overgang, er det verdt å prøve. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Takk for tipset,håper det ikke er muas som det er noe galt med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå