Achilleus Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Yamaha Receiver RX-V1500... Kan denne forsterkeren være billigere å kjøpe i andre land? Har tenkt å kjøpe denne, virker som en utrolig god forsterker. evt, takk hvis dere vedlegger linker til forskjellige netsider, der den kan kjøpes Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 RXV-1500 gjorde det ikke spesiellt bra i test i siste Lyd&Bilde. Der var det Onkyo som vant testen.Den koster i tillegg 2000 kr mindre enn Yamahaen.Hvis du allerede har bestemt deg for Yamaha,så kan jeg anbefale å handle hos AV Hifi. Jeg kjøpte en Harman/Kardon reciver der og fikk prutet prisen ned 1000 kr og fikk den fraktfritt tilsendt. Lenke til kommentar
Achilleus Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Men, er det THX på den da? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Men, er det THX på den da? Hvorfor vil du egentlig vite det? Vet du egentlig hva THX er? Hvis du ikke vet det,så kan du lese mer om det her. Endret 3. januar 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Achilleus Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Vil gjerne ha noe for fremtiden, og prøve og se om THX har mye og si. Desutten finner ikke jeg Onkyo TX-SR602 2000kr billigere som du sa, den ligger på ca 1000kr billigere. Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Bor du i nærheten av Svenske grensa kan du skaffe RX-V1500 til Skr 6390,- på Fyndbörsen.se Btw, kjøpte RX-V1400 selv fra Fyndbörsen og er meget fornøyd. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Har RX-V 1300 og er meget fornøyd med den. Den har spelt mange timer her den. Still going strong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå