Bennybb Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Spørsmål 1 Driver å vurderer å kjøpe en ny laptop. Men undrer meg om det er noen spesiell forskjell på merkene Samsung, WD, Hitachi, Seagate Momentus. Spørsmål 2 Lurer også på om 7200 rpm støyer unødvendig mye i forhold til en 5400 rpm HHD? Spørsmål 3 Holder 5400 rpm HHD, eller bør man ha 7200 rpm for å kunne utnytte resten av pc'en? Bruker pc på endel spilling..... Annet spec som jeg vil ha på min lap' er: Radeon 9700 128 Mb Pentium M prosessor for bedre batteri kap. minst 60 Gh HHD 1024 Mb DDR RAM Listet opp kun som info til spørsmål 3 Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=210021 Lenke til kommentar
acon Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Har en 1557 med akkurat de spekefikasjonene du beskrev der Jeg synes ikke hardisken støyer mye til tross av sine 7200rpm Det verste er dvd-brenneren.. som lager merkelige klikkelyder og høres ut som et helikopter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå