Gå til innhold

Flere kjeder som har prisgaranti

Anbefalte innlegg

Nedtoningen av prisgarantien offisielt hos Elkjøp kan være en reaksjon på undersøkelsene Forbrukerombudet gjorde av Lefdal sin prisgaranti den siste tiden som endte med boten på 500.000 kr.

Kunne nesten veddet på at det er den "uoffisielle" grunnen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Elkjøps 30 dagers returrett gjelder ikke telefoner solgt med abonnement. Mobiler kjøpt uten abo har selvfølgelig 30 dagers returrett, mens mobiler kjøpt med abo får du ikke brukt 30-dager på.

Og jeg tviler sterkt på at du finner en elkjøpbutikk som ikke matcher konkurrenters priser. Uansett om det står noe om dette på elkjøp.no eller ei.

nope nå sover du i timen alastor :p

Elkjøp har sluttet med returrett på mobiler uansett om de er solgt med abb eller ikke.

Lenke til kommentar
Elkjøps 30 dagers returrett gjelder ikke telefoner solgt med abonnement. Mobiler kjøpt uten abo har selvfølgelig 30 dagers returrett, mens mobiler kjøpt med abo får du ikke brukt 30-dager på.

Og jeg tviler sterkt på at du finner en elkjøpbutikk som ikke matcher konkurrenters priser. Uansett om det står noe om dette på elkjøp.no eller ei.

nope nå sover du i timen alastor :p

Elkjøp har sluttet med returrett på mobiler uansett om de er solgt med abb eller ikke.

Ja, fant ut det da jeg kom tilbake fra ferie. Beklager feilinformasjonen.

Lenke til kommentar
Nedtoningen av prisgarantien offisielt hos Elkjøp kan være en reaksjon på undersøkelsene Forbrukerombudet gjorde av Lefdal sin prisgaranti den siste tiden som endte med boten på 500.000 kr.

Har du en referanse til hva som skjedde der, slik at jeg også får lest det? (Den saken er ukjent for meg.)

Jeg har forøvrig også opplevd at elkjøp nå har endret på sin "prisgaranti" til å omtrent ikke være tilstedeværende... Etter x antall negative elkjøp-opplevelser følger jeg endelig i fotsporene til flere andre forum-brukere og boikotter elkjøp.

Lenke til kommentar

Har du en referanse til hva som skjedde der, slik at jeg også får lest det? (Den saken er ukjent for meg.)

Jeg har forøvrig også opplevd at elkjøp nå har endret på sin "prisgaranti" til å omtrent ikke være tilstedeværende... Etter x antall negative elkjøp-opplevelser følger jeg endelig i fotsporene til flere andre forum-brukere og boikotter elkjøp.

Ser ikke helt hva du mener her.

Elkjøpbutikker matcher priser til konkurrerende vanlige butikker, akkurat som man gjorde før da det ble annonsert med prisgaranti. Skal ikke være noen forskjell fra før og nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...