MagnusW Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 ja, vet! Hadde aldri klart å spare opp til en bærbar/"flyttbar" pc selv... Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hepp, kanonadvarsel til deg!!!!!!!!!!!! Har selv Elitegroup sin G900 lappis med en P4 3000 prosessor, og den sliter max med varme (pluss svintung å dra med seg). Som sagt er dette kun en P4 3.0 GHz og den overproduserer varme. Kan ikke en gang spille BFV på den, låser seg bare og hopper ut i windows. Grunnen, tror jeg selv da, er at varmeutviklingen inni er så stor at det påvirker skjermkortet og så låser alt seg. Litt spec. om maskinen: P4 3000 CPU 512 DDR RAM ATI 9700 Radeon M 17" Widescreen BLYTUNG!!! Batterilevetid: Tja, lett surfing på nett ca 1t 30min. Spill ca. 45min. (mer data om maskinen finner dere inne på multicom.no) Blir heller å satse på Centrino neste gang, d er ihvertfall sikkert. Nei, et godt råd fra meg, styr unna slike maskiner helt til de har kommet med en fornuftig kjøleløsning. Mvh. Rattata. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 ja, skjønner det. Men som jeg har sagt tidligere; jeg ble bare spurt om jeg ville ha en bærbar PC, kunne ikke velge en annen modell. Er det inegn som har noe positivt å si om en slik pc? Gleder meg bare til å få den nå jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå