SnittLeif Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 tenker du på sånn generelt i usa eller norge? Her er det nemlig lov å laste ned alt som er av musikk så lenge man skal ha det til eget bruk Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ikke nå lenger http://www.digi.no/php/art.php?id=116706 Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 En kamerat i klassen min sa han hadde sett på nyhetene en advokat som sa at nedlastning, og deling av musikk, filmer etc. er helt lovlig... Derimot kan du ikke selge det du har lastet ned eller noe sånt. Litt mer on-topic: jeg synes Simpsons er mye bedre enn Futurama, selv om det er kult det også! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Den har en helt genial humor som appelerer til meg, og veldig mange andre også. Ening! den har en del av min hverdag i seg Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Simpson og South Park er de eneste og råeste animasjons-seriene som er lagd Men det er nok Simpson som topper lista! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Simpson og South Park er de eneste og råeste animasjons-seriene som er lagd Men det er nok Simpson som topper lista! Sipsons er så spesielt. Så bra. Så ekstremt bra. :!: Go Homer! Lenke til kommentar
royale Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Ned Flanders er så morsom når han kommer bort til Homer og sier "Heydudelidu nabor!" Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 simpsons er best ja Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ned Flanders er så morsom når han kommer bort til Homer og sier "Heydudelidu nabor!" :!: :!: Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 har noen kanskje hørt "Everybody hates ned Flanders" sangen? den er genial og morsom, den finnes ihvertfall på en DVD jge har som ehter "The simpsons Christmas 2" den er morsom. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 På slutten av en Simpsons-episode er det en genial kortfilm som heter "Everybody Loves Ned Flanders". Jeg lo meg til døde! :!: Btw, har hørt "Everybody hates Ned Flanders". Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 det er morrosom, du kan laste den ned fra: http://www.doheth.co.uk/music/everybodyhatesflanders.mp3 hvis du vil ha den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 det er morrosom, du kan laste den ned fra: http://www.doheth.co.uk/music/everybodyhatesflanders.mp3 hvis du vil ha den. Du må ha den i rappe versjonen :!: Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Du må ha den i rappe versjonen hvor får jeg tak i den? Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Simpsons rox! Finnes knapt noe bedre. Helt genial humor, og for de som liker Simpsons må jeg anbefale Family guy. Samme folka som har laga, og er kanskje enda bedre Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Family guy er det bra? har aldri sett på det før Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Animasjonsserie det også. Liker det ikke, ikke engang i nærheten av Simpsons. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Er det mye av semme humoren? Eller er den en annen type serie? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå