jultomten Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) jeg har hele sesong 1 til og med seson 15.. har også de 6 første episodene fra sesong 16 som driver på i statene nå hvor har du fått de fra??? Det er vel ikke lov å fortelle det her på forumet? Forøvrig har jeg også 15 1/3 sesong komplett. Kongeserie! Edit: trykkleif Endret 27. januar 2005 av jultomten Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 det er kanskje fare for at jeg brenner noen lapper på det hehe. hehe det er sant men det er absulutt vært det jeg har bare de 5 første jeg, vill ha de 10 andre også (sessong 6-15 ) Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Tekst. Endret 12. september 2016 av Cerb89 Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Simpsons Sørriøst, jeg elsker den serien Den har en helt genial humor som appelerer til meg, og veldig mange andre også. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Den beste tegneserien ever made.. Simpsons, en av de beste seriene jeg noen gang har sett på, tør nesten ikke og nevne hvor mange episoder jeg har fått med meg. Jeg digger Homer, Doh, ahh beer.. Og alle de andre artige Komentarene hans.. Så har vi bart, Pøbelen selv Han gjør så mye pes med homer. BTW, hvor mange Sesonger finnest det? Omy Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 BTW, hvor mange Sesonger finnest det? Omy Sesong 16 holder på i USA nå. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 15 som spilles på TV3 i norge nå? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) trodde de reklamerte med at det var nye episoder på fredagen jeg? men det er mulig at "nye" betyr ikke viste her til lands enda, og da kan det jo være sesong 15 ja... btw, simpsons er like bra som futurama, som er like bra som family guy... alle er like geniale på sine egne måter... jeg nekter å rangere dem annet enn å si at alle fortjener førsteplass på min liste. Endret 9. februar 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Har ikke sett så altfor mye på simpsons men for all del, bra serie. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 jeg har hele sesong 1 til og med seson 15.. har også de 6 første episodene fra sesong 16 som driver på i statene nå hvor har du fått de fra??? Det er vel ikke lov å fortelle det her på forumet? Forøvrig har jeg også 15 1/3 sesong komplett. Kongeserie! Edit: trykkleif Hvorfor skulle det ikke være lov å fortelle det her? Jeg tror serier som vises på nasjonal tv i USA ikke går under copyright loven fordi alle der borte kan se på det uansett ellerno.. vet ikke jeg.. Lenke til kommentar
r Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Sammen med Futurama er dette ynglingsserien min! Har fulgt med på episodene siden jeg var 9-10 år, tror det var da TV3 begynte å sende denne serien. Jeg klarer ikke å bestemme meg om hva som er best av Futurama og Simpsons, alt er så genialt! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Sammen med Futurama er dette ynglingsserien min! Har fulgt med på episodene siden jeg var 9-10 år, tror det var da TV3 begynte å sende denne serien. Jeg klarer ikke å bestemme meg om hva som er best av Futurama og Simpsons, alt er så genialt! Er ganske så enig med deg der De eneste simpsons episodene som er ganske så kjedelige, er de der Treehouse of Horror el. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 15 som spilles på TV3 i norge nå? Jupp Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) En liten gave fra meg til alle Simpsons-fans der ute (håper ikke denne er veldig gammel, så den nettopp selv), advarsel; her vises to av de som har stemmene til mange karakterer i Simpsons: Simpsonsvoices On-topic: beste serien noensinne. Ingen andre som kan sammenlignes for min del... Endret 9. februar 2005 av ZprMario Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) ahh.. du mener dan castellaneta og harry shearer? aka homer barney grampa santas little helper scott christian arnie pie itchy krusty groundskeeper willie mayor quimby og skinner hibbert burns smithers kent brockman osv osv osv vi har vel alle sett den før? EDIT: osv osv osv Endret 9. februar 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 jeg har hele sesong 1 til og med seson 15.. har også de 6 første episodene fra sesong 16 som driver på i statene nå hvor har du fått de fra??? Det er vel ikke lov å fortelle det her på forumet? Forøvrig har jeg også 15 1/3 sesong komplett. Kongeserie! Edit: trykkleif Hvorfor skulle det ikke være lov å fortelle det her? Jeg tror serier som vises på nasjonal tv i USA ikke går under copyright loven fordi alle der borte kan se på det uansett ellerno.. vet ikke jeg.. det er ulovlig å vise TV programmer uten reklamene... man "stjeler" da fra selskapet fordi de ikke får penga fra tapte reklameintekter... (ja det har vært rettsaker om det i usa tidligere bl.a. om en sånn intelligent opptakssak som luket ut reklame...) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ingen av de jeg har lasta ned har noe reklame, vil det da si at det er 100% lov? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Aldri lov å laste ned episode med eller uten reklame. Samme regla som gjelder som med film, spill,musikk etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå