Gunfreak Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Hvis ikke jeg husker helt feil er det verdens lengstgående animasjonsserie. Det skal lages tilsammen 19 sesonger av Simpsons. Bare 3 igjen nå det er ikke bare den lengsgående animasons serien det er den lengs gående komiserien, den har slått Mash, cheers, i love lucy osv. man må til dårlige såpe serier for å finne noe som har godt lengre... Endret 2. januar 2005 av gunfreak19 Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Den mest geniale serien noensinne tett etterfulgt av Futurama. Homer er min store helt, elsker TV og mat og hater unødvendig fysisk anstrengelse akkurat som meg. Blir ikke bedre enn det........ Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hvis ikke jeg husker helt feil er det verdens lengstgående animasjonsserie. Det skal lages tilsammen 19 sesonger av Simpsons. Bare 3 igjen nå det er ikke bare den lengsgående animasons serien det er den lengs gående komiserien, den har slått Mash, cheers, i love lucy osv. man må til dårlige såpe serien for å finne noe som har godt lengre... Åja, beklager. Det var sånn det var, stemmer det. Jeg bare rotet litt. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Simpson, Futurama og Family Guy RULER!!! Lenke til kommentar
royale Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) det er jeg helt enig i! Endret 26. januar 2005 av ewok Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Simpson, Futurama og Family Guy RULER!!! Jeg også. Det er de beste som er blitt laget. Lenke til kommentar
royale Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Mad TV er jo også genialt! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Mad TV er jo også genialt! Der må jeg si meg uenig. Syns det som oftest blir bare teit. Det kan vøre morsomt innimellom men generelt syns jeg det bare er teit. Oi, det ble mange poster på meg i denne tråden. Lenke til kommentar
royale Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 parodiene på mad tv er ganske kule, spesielt de med George W. Bush! men simpsons eier mad tv Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Det er noen TV-serier som er historiske. Derav 3 komiserier: Simpsons, Friends og Seinfeld. De utfyller seg som fot i sko. Hva er Mad TV? Endret 3. januar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 mad-tv paradoien på Arnold Swartzneger er steike genial! Simsons er konge ja! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 de skal lage episoder til 2008 har jeg hørt Ja og det blir 19 sesonger totalt (20 muligens), men var rundt det dem skulle slutte desverre... Kan jo ha et lite håp om at Matt kan få fortsette med Futurama elns da.. Simpsons RULER!! Matt har tenkt å lage 365 episoder, slik at de kan sende en episode hver dag... mad-tv paradoien på Arnold Swartzneger er steike genial! Nå snakket vi om The Simpsons da The Simpsons har jo også en Arnold Swartzneger parodi, McBain. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 The Simpsons har jo også en Arnold Swartzneger parodi, McBain. Jeg trodde McBain var en blanding av Ah-nuld og Dolph Lundgren? Lenke til kommentar
Winters Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 The Simpsons er konge! mye bedre enn Futurama! Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) mad-tv paradoien på Arnold Swartzneger er steike genial! Simsons er konge ja! der har du evig rett!!!!! Endret 3. januar 2005 av DarkStarr Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Genialt jepp I samme klasse som South Park og Seinfeld Lenke til kommentar
insider Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 ja det er genialt så på Christmas With The Simpson 2 2004 her om dagen så bra Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Tekst. Endret 12. september 2016 av Cerb89 Lenke til kommentar
skille Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Enig med dere. Simpsons må være det beste siden hjulet.. evt før? -Trond Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 The Simpsons er konge! mye bedre enn Futurama ening! simpsons er mye tøffere, men futera er greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå