JuZt3r Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Om 2 dager så fyller fattern 50 år. Og tenkte jeg skulle kjøpe noe, og gi han et lite kort. Tenkte jeg skulle gi han et kort med en liten "frekk" komentar om alderen. Litt sånn blanding av frekt og morsomt. Og jeg klarer ikke finne på noe selv, så håpet en eller annen kunne slenge frem noe poesi Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Syng en sang for han. Melodi: Karlsson På Taket "Pappa, Pappa Verdens eldste pappa Du har nå blitt 50 år, din jævel Pappa, Pappa Verdens eldste pappa Ååå, det-kan-ikke-være-så-lett-å-bli-så-forbanna-gammal" Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hint om hvordan de kun hadde radio når han ble født. eks Fjernsynssendinger fikk vi først i 1960. Fargetv kom først i 75. Minn han rett og slett på at at samfunnet raser fremover, mens han blir eldre og eldre. Nevn månelandingen og andre kjente fenomen som for deg sikkert er historie som skjedde for lenge siden. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Og få han til å si at han ikke er 50, men 21 med 29 års erfaring, på ett eller annet vis. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Spør om han ikke skal få midtlivskrise og kjøpe Ferrari snart. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 50 år.... et halvt århundre det? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Og få han til å si at han ikke er 50, men 21 med 29 års erfaring, på ett eller annet vis. genialt Lenke til kommentar
V36a Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Spør om han ikke skal få midtlivskrise og kjøpe Ferrari snart. Nice Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 På 50-årsdagen til faren min snakket jeg om at jeg hadde så dårlig mobil på en litt morsom måte (pluss litt annet). Mobilen fikk jeg 2 uker etterpå! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 "pappa, du er jo nesten like gammel som pc'en min. kunne ikke kjøpt en ny?" Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 50 år.... et halvt århundre det? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 "pappa, du er jo nesten like gammel som pc'en min. kunne ikke kjøpt en ny?" Den ville jeg brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå