Gå til innhold

Treg fokus og flash

Anbefalte innlegg

Hei,

Fikk meg nettopp nytt digitalkamera, Olympus Mju Mini. Fungerer utmerket, men synes det tar så lang tid mellom hver gang jeg kan knipse. Er jo oppe i nesten 10 sekunder. På mitt forrige kamera, et FinePix 30i var det bare å knipse i vei. Er ikke så fryktelig kravstor til kvaliteten osv. bare interessert i få med meg øyeblikkene, men har liksom problemer nå som jeg må holde knappen halvt nede i nesten 2 sekunder, forså å vente i 10 sekunder før jeg kan ta et nytt.. Er det noen innstillinger som har gått meg hus forbi?

Takk for evt. svar!

mvh.

Christian Rikardson

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
lurer på gjennomsnitts batterilevetiden på mju mini digital.

noen som vet?

lurer på om jeg har fått feilvare.

det holder ikke en hel fest engang:(

Tipper du bruker vanlige AA batterier, såkalte "Walkmanbatterier". De varer ikke lenge. 1: Er det bevegelige deler som linse og deksel, mange megapixler ( 3 og oppover) mye blitzbruk, mye visning på skjermen, så tappes batteriene mye.

Hva slags batterier bruker du?

KJøp noen oppladbare AA nikkel metallhydrid, ca 2100 milliampere. 200-300 kroner pluss lader, men lader den gamle laderen din med ca 50-150 milliampere, og kan brukes på metallhydrid, så bruk den.

Lenke til kommentar

Har du ladet det medfølgende batteri helt op? Det kan have betydning for ydelsen, ligesom det at det skal lades og aflades nogle gange...

Og hvad mener du med at det ikke holder en hel fest? - hvor mange billeder, hvor meget visning, etc.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...