xlpuma Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Har nå en fortron source psu på 300 watt. Er veeldig fornøyd med den p.g.a veldig lite støy. Men da jeg skal ha flere harddisker, blir til og med denne for svak. Hr prøvd den berømmelige bzerk, men var ikke fornøyd p.g.a støy , så denne ble levert tilbake (sikkert på grunn av 8 cm-vifta...) . Har tenkt på en Antec neo 480, Denne . Prisen kan virke litt stiv, men det er underordnet. Denne har kun en 12 cm vifte, noe fortron'en også har = lite støy . Noen som har erfaringer med antec psu, og kanskje den jeg har tenkt å kjøpe? Eller er det noen andre anbefalinger? Lenke til kommentar
xlpuma Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Hmmm... Ingen erfaringer med antec, eller andre anbefalinger? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Har selv Antec Truepower 430 W. Inntrykk: Veldig stabile spenninger, støysvak, tung og virker rett og slett som kvalitet. Antec har jo blitt etterhvert et veldig anerkjent PSU merke. Eneste minuset jeg kan gi min PSU er at den leverer ikke mye juice på 12V som er ganske nødvendig på nyere systemer. De nyere versjonene av PSU'ene har derimot blitt oppgradert/økt ampere på de ulike railene. Har lest litt rundt på diverse forum o.l og funnet ut av Dual rail PSU'er ikke akkurat er ideelt, blir heller anbefalt en med kraftig singel rail. Hva med å gå for Antec Truepower 480W og sørg for at du får en av de nyere versjonene. Her er forøvrig en test av neopower!! Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hvorfor poster alle med spm. til psu her i kabinett delen ? det er en egen Psu og elektronik del her på forumet ville trodd du fikk fere svar der jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå