halvardm Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Dette er hva jeg får opp når jeg har lagt igjen enn beskjed i gjesteboken min. Beskjeden kommer på siden, men jeg får en feilmelding. Warning: fread(): Length parameter must be greater than 0. in /usr/home/web/wno29330/haavard/gjestebokaction.php on line 66 Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/home/web/wno29330/haavard/gjestebokaction.php:66) in /usr/home/web/wno29330/haavard/gjestebokaction.php on line 76 Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 tror du kan bruke touch(); istedet for fread(); prøv det...Når det gjelder cannot modify header information må jeg nesten se koden før jeg kan si noe, men du må huske at head(); må stå før _all_ html kode, altså _helt_ i toppen av siden... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Hmm, nå funket det plutselig.. Takker.. Kom ikke noe feilmelding nå Takker! Lenke til kommentar
Ellingsen Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Jeg får den samme, bare med Warning: session_register(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /hsphere/local/home/destrobe/destrobe.com/index.php:4) Hva kan da være feil? Dette kommer i en "online-counter" jeg har laget etter toturial på www.phpfreaks.com . Takk Lenke til kommentar
RipZ- Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=2844642 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå