Gå til innhold

Symbian VS vanlig OS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er kanskje fordi noen synes det går treigt.

Starter treigt. Åpner programmer treigere enn game telefoner uten symbian.

Det er ikke mye treigere. Jeg synes ikke det men.Jeg er ikke imot det men det er min oppfatning av at noen er imot det. Går treigt.

Lenke til kommentar

Symbian er bare overlegent. ;)

Hehe, det er et meget bra operativsystem det går ann å skaffe seg mange programmer til, og operativsystemet er mye, mye mer åpent en vanlige mobiloperativsystemer. Symbian-telefoner kan multitaske (kjøre fler applikasjoner samtidig), og det er vel en av hovedtingene du kan gjøre, og man er heller ikke begrenset til å bare lage JAVA applikasjoner, til Symbian kan du også bruke C++ (og sikkert noen andre programmeringsspråk).

Alt annet bra det går ann å gjøre med Symbian overgår tregheten, samtidig som kjappere Symbian-telefoner kommer ut...

Endret av ^Cartman^
Lenke til kommentar

Jeg liker Symbian-mobiler, men tar meg lite bruk av ekstraprogrammer osv, mest av slapphet.

Jeg har lyst på en mobil med stor og fin skjerm, god til å skrive sms, bra muligheter for visning av bilder, oversiktelig meny, logisk oppsett ved ting som sms-skriving, mulighet for MSN messenger... Hittil er det bare S60 mobiler som gir meg dette.

Mange fordeler og mange ulemper med Symbian, men ulempene blir mindre og mindre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...