D.C. Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hei Når jeg sletter filer på harddiskene mine så vil ikke windows registrere dette. Det tilsvarer i at jeg ikke kan frigjøre plass. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette problemet? Lenke til kommentar
D.C. Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Den er nok allerede ganske tømt ja. Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 hehe, da vet jeg jaggu ikke du Lenke til kommentar
Calm Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Bruker du noe Norton software? AV? SystemWorks? IS? Hvis ja, høyreklikk på Recycle Bin på desktopen, velg Properties, og deaktiver Norton Protected Recyclebin. Lenke til kommentar
D.C. Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 bruker antivirus ja. og den er protected. slo den av nå, mend skjedde ikke noe Lenke til kommentar
Henriko^ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Prøv å høyreklikk på papirkurven og velg "Empty Norton Protected Files".... Latterlig implementering det der, ihvertfall når det ikke blir informert om den funksjonen i innstalleringa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå