glennb Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja. -MMS: Ja. -GPRS: Ja. -EDGE: Ikke så veldig viktig. -WAP: Ja. -Kalkulator: Ja. -JAVA: Ja. -Email klient: Ja. -Spill: Ikke viktig. Form: - Ikke viktig. -Vekt: Ikke viktig. -Antenne: Integrert. -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei. Skjerm: Farge -65000 farger, eller mer. -Bør være stor og klar skjerm. Pris: Jeg har mellom 3000 og 4000 kroner til rådighet. Kan gå litt opp over 4000, men ikke så mye over. Med abonnementsbinding: Nei. Diverse: -Merke: Helst Nokia eller SE. -Kamera: Ja. -Videokamera: Ja. -Symbian: Helst. -Triband: Ikke viktig. -Infrarød port: Ikke viktig. -Bluetooth: Ja. -Minne: Nok til en del bilder ol. -Minnekort?: Helst. -Polyfoniske ringetoner: Ja -MP3: Ikke viktig. -Radio: Ikke viktig -3g(UMTS): Ikke viktig. -Wlan: Ikke viktig. -Batterilevetid: Ikke viktig. -Blir å bruke mobilen til ringing, SMS, ta litt bilder osv. Har nå en SE T610, og irriterer meg daglig over at det går så treigt å skrive meldinger på den. Mobilen bør være ganske rask. Hadde en Nokia 6600 i to måneder som jeg var veldig fornøyd med. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 kanskje Nokia 7610 eller 6670? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Nokia 7610 er vel det beste valget, har minnekort, videokamera, kamera, stor fargeskjerm, symbian osv... Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Eller 6670 hvis han synes den er penere. De har vel det samme innholdet. Lenke til kommentar
glennb Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Tenkte på 7610 eller 6670 ja. Er det mye forskjell på disse? Ser de har samme pris på komplett.no. Prøvde å se etter sammenlikninger på nokia.no, men fant ikke 6670 der. Endret 2. januar 2005 av glennb Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Tror 6670 er hakket bedre. Siden den er nyere. Er ikke merkbart forskjell trur jeg. Er nok bare designet. Lenke til kommentar
glennb Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Ok. Takk for hjelpen da. Ser ut som jeg går for 6670. Den ser så mye bedre ut å skrive med. Lenke til kommentar
Shar9 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 De er helt like....forskjellen er at 6670 har fått med word og antivirus program visst jeg ikke tar helt feil...! men 7610 ser jo myyye finere ut. Jeg personlig liker ikke utsenede på 6670.. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Antivirus kan jo være nyttig nå som det har blitt spredt mobilvirus(KJIIIPT) Og word kan være nyttig en gang i blant.. 7610 er jo utseendekonge da! Men 6670 har jo et normalt tastatur.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå