TommyGun77 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Har klart å ødelegge displayet på min se k700i, noen som vet sånn ca. pris for å få fikset dette? Lenke til kommentar
Craftweed Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 hvis du har knust skjermen selv får du det ikke dekka på garrantien det vil si du må betale selv en kompis av meg knuste displayet på sx1 han måtte betale 2500kr Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg har ikke garanti, så jeg må nok betale. Det er ingen ytre skader men skjermen fungerer ikke.. Lenke til kommentar
Craftweed Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 er selve skjermen knust? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 ser ut som at skermen er sprukket inni og det er et svart område der, men utenpå så er det ingen skader. Lenke til kommentar
Craftweed Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 hvis det er likedan på mobilbutikkene der som du bor som her så må du sikkert betale 2500kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå