Wobokel Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Finner innleggene, som har blitt skrevet i alle mine nylige poster, av ^Th0mas^ og Blib støtende siden dette aldri var min hensikt. Unødvenidg posting og spamming er ord som ofte går igjen og detter noe jeg forlanger en forklaring på fra de to overnevnte. De har her trukket en forhastet konklusjon som de ikke hadde grunnlag for å gjøre. Jeg finner det upassende at slike utsagn skal forekomme. Jeg forlanger en objektiv vurdering av denne saken og at posten blir gjennåpnet. Det faller selvsagt naturlig at denne vurderingen skal bli gjort av andre en ^Th0mas^ og bilb. MVH Kjetil. Har noen en mail adresse til en annen moderator slik at jeg for sendt beskjeden til vedkommende? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 For du spammer jo ikke Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Det er noe som heter PM og ser slik ut. Send en PM til moderatorene du mener at du har blitt uretferdig behandlet av (Noe du _IKKE_ har i det hele tatt) eller send en klage til [email protected] EOD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg