xt9800 e bæst Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) blir så irritert på min vifte som bråker når jeg over klokker så jeg har tenkt å bytte vifte på min TT volcano 12( ). har tenkt en 120mm hva er den kraftigste? Har funnet denne Har også selfølgelig en Funnel Endret 2. januar 2005 av xt9800 e bæst Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Har funnet denne Fix linken du linker bare til hovedsiden ! det er litt gnomete med microplex men er man prof for man det til Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 42db(A) Er ikke dette ganske høyt? Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 blir så irritert på min vifte som bråker når jeg over klokker så jeg har tenkt å bytte vifte på min TT volcano 12( ). har tenkt en 120mm hva er den kraftigste? Har funnet denne Har også selfølgelig en Funnel Den sunon viften bråker ganske mye. men den flytter samtidigt mye luft. Men den kraftigeste er nok Delta . Men er ikke inne på lager. Lenke til kommentar
xt9800 e bæst Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 wow! denne delta vifta tror jeg tar den! Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 wow! denne delta vifta tror jeg tar den! Er du gal mann!? Hør på dette: http://216.92.238.33/lytterom/delta.mp3 Den deltaen på microplex er mye høyere. 59db(a) er HØYT! Skulle ikke du ha en stille vifte?! Lenke til kommentar
xt9800 e bæst Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Viftestyring! den flytter mer luften TT vifta med mindre lyd nivå! Endret 2. januar 2005 av xt9800 e bæst Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Det er IKKE altid viftestyring kan stille ned viftene! Jeg har selv gjort den feilen med og kjøpe en Vantec Tornado 80mm vifte. (55,2db) den kunne ikke stillest ned. Lenke til kommentar
xt9800 e bæst Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Går dessuten å sende tilbake viss ikke viftestyring funker Håper jeg Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Går dessuten å sende tilbake viss ikke viftestyring funker Håper jeg Vel. Har du åpna varen kan du egentlig ikke benytte deg av returretten.... Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Går dessuten å sende tilbake viss ikke viftestyring funker Håper jeg Tror nok ikke at Delta er regulerbar, Vantec har ganske så indentiske vifter. Du kommer nok til og synes den er RÅ de første minuttene men etter noen timer med det spetakkelet på så komme den til og bli koblet ut Jeg brydde meg ikke om støyen først. Men når eg la meg til og sove så hørte jeg hyling i hode lenge etter på for desse viftene HYLER ikke during som normalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå