b0ne Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 sitter å skal kjøpe en ny telefon. veit at dette er tatt opp før men jeg trenger råd. jeg har klart å sirkle meg inn til 3 telefoner. sonyericsson s700i p910 og en motorla v3 razor. vet at dette egentlig er tre typer forskjellige telefoner, men jeg lurer på hvilken erfaring folk har med de telefonene. kommer det noen telefon i nærmeste framtid som jeg kan vente på? hmm dette trenger jeg: bluetooth er et must. må ha muligheter til å koble til bærbar pc. skjermen må minst ha 65k farger. må ha kamera, ikke behov for et x. megapixelkamera, har et splitter nytt digitalkamera. telefonen må helst med utvidbart minne, men ikke et must. hmm er litt usikker på "planleggingsmuligheter" fordi jeg har fått en splitter ny pda i julegave. radio og mp3 muligheter er heller ikke så viktig. ps har også sett på den siste samsungtelefonen men er usikker på samsungs menysystem. det siste er at størrelsen ikke må være i "mursteinformat." håper dette var en god klargjøring av hva jeg ønsker. ps takk for alle evt svar. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Sieden du har fått en PDA til jul og ikke vil ha en stor mobil så er kanskje P910i utelukket? Jeg anbefaler S700i. Glimrende telefon Endret 3. januar 2005 av *Dragon* Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Samsung D500 vil jeg si at passer veldig fint for deg, men posten er litt feilpostet. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Siden du har en PDA og et digitalkamera, Så trenger du ikke alle de funksjonene som s700i og P910 har. P910 er jo nesten en PDA så hva skal du med 2 S700i er jo kamera med telefon på en måte. Diger skjerm og masse funksjoner. Ett av de beste kameraene på markedet i norge. Men siden du har et nytt digitalkamera så trenger du kanskje ikke S700i. Av de 3 telefonene du har plukket ut ville vel jeg anbefalt Motorola V3 Razor. Siden S700i og P910 har så mye. Får du enten S700i eller P910 så har du liksom dobbelt opp med funksjoner siden du har en PDA og digitalkamera Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 telefonen må helst med utvidbart minne, men ikke et must. Motorola V3 Razor har jo bare 5mb interminne(hvis jeg ikke husker helt feil ), og ikke mulighet for utvidelse ved hjelp av minnekort. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Ja.. Det var ett problem. Hvis du ikke klarer deg med 5mb så må du nok gå for en annen. Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Eneste som er bra etter min mening med V3 er designet. Ellers er det vel så å si samme tlf som V600. Lenke til kommentar
b0ne Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) hmm, vanskelig. argh men kommer det noe nytt i nærmeste framtid som man kan glede seg til? hmm ellers lurer jeg på programvaren i samsung d500 og motorlaen, er dem vanskelig? 5megs internminne på motorolaen er jo ikke så mye da, men holder ikke det til et å annet bilde og noen sms og mmser? den ser jo jævla stilig ut da. det er egentlig mest det som tiltrekker. har foressten hatt p800 i gamle dager, som jeg solgte. var egentlig ganske fornøyd med den da. Endret 2. januar 2005 av b0ne Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Tråden er feilpostet og er rapportert Lenke til kommentar
b0ne Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 hvis man leser hva jeg er ute etter. så er det erfaringer med disse telefonene. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Flyttes til hjelp, skal ha ny mobil. Lenke til kommentar
ageck Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 om du vil vente litt kommer samsung med ny tlf i mars en gang. E720, etterfølgeren til E700. den kommer med bluetooth, mp3, 88MB minne, megapixelkamera mm. om du vil ha en tld nå hadde jeg gått for V3, av de du har nevnt. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvorfor ikke gå for Samsung D500? Bra kamera,(Selv om det ikke var så viktig) bra skjerm, blåtann, 92mb innebygd minne, bra meny;litt SE aktig(etter hva jeg har hørt). osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå