haakka Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hvordan endre cdkey på WC3 uten å reinstalere? trenger svar fort! Lenke til kommentar
Anders89 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Hvorfor kan du ikke bare installere på nytt? Endret 2. januar 2005 av Anders89 Lenke til kommentar
haakka Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) fordi jeg har mistet cd`n btw: Anders89: grattis med 42 poster :D Endret 2. januar 2005 av haakka Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Finner cd-key changer og masse annet stæsj til WC3 på denne siden: www.the-chad.com Edit: Glemte å si at du må registrere.. Men det går fort! Endret 2. januar 2005 av Sloth_lien Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 hmmm, det lukter piratkopi her, hehehehe Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 hmmm, det lukter piratkopi her, hehehehe Kan dere ikke gi folk en sjegnse uten å begynne med "PIRATKOPI, PIRATKOPI AAAAAAAH....."? *Fedje blant anna* Ja finn en cd key change eller noke Btw: Sloth_lien var før meg Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 er bare å finne en cd key og skifte da el??? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Eh, mistet CD'en? Riiight... Dessuten er CD-Key Changer fullt og helt U-lovlig! Lenke til kommentar
Nolander Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Skjønner ikke hvorfor han skal bytte cd-key i det hele tatt. Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Sikkert fordi han har funnet seg en cd-key som ikke er banna fra B.net! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Sikkert fordi han har funnet seg en cd-key som ikke er banna fra B.net! Eller at han fant ut at CD-Key'en, som han fikk med det pirat kopierte spillet, ikke funka på nett, men nå har han funnet en! Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 [iC' date=02/01/2005 : 23:05] Sikkert fordi han har funnet seg en cd-key som ikke er banna fra B.net! Eller at han fant ut at CD-Key'en, som han fikk med det pirat kopierte spillet, ikke funka på nett, men nå har han funnet en! Akkurat det jeg mente! Lenke til kommentar
haakka Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) dere er bare teit. jeg har mistet cdn, så innstalerte jeg det med en kamerat av meg sin cd, og jeg hadde ikke cd-key`en min der, så jeg brukte hans, men nå vil jeg bytte den. det er ingen her i nærheten av meg som har WC3 påp cd, so. dere vet at dette er et serriøst forum? dere burde få warn. Endret 3. januar 2005 av haakka Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 dere er bare teit. jeg har mistet cdn, så innstalerte jeg det med en kamerat av meg sin cd, og jeg hadde ikke cd-key`en min der, så jeg brukte hans, men nå vil jeg bytte den. det er ingen her i nærheten av meg som har WC3 påp cd, so. dere vet at dette er et serriøst forum? dere burde få warn. Tulla jo bare med deg (selv om at jeg mistenker noe warez inni bildet). Har du mistet selve CD'en eller hele greia? (med cover og hele pakka) Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Skjønner ikke hvorfor han skal bytte cd-key i det hele tatt. Jeg ser heller ikke hvorfor en skal ha behov for å bytte en cd-key som en har fått med det orginale spillet. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg