lceman™ Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Er det noen som har noen store forventninger til Hitchikers Guide To the Galaxy filmen som kommer på kino i Norge 12 August? Personlig vet jeg ikke helt om jeg tør å se filmen av redsel for enorme skuffelser ( ala LOTR ROTK) Fant et par bilder Tror det skal være Gullhjertet. Dypsindige tenker??? Marvin på gullhjertet Marvin på Magratheas overflate??? Endret 1. mars 2005 av Icedude Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Haha, "Heart of Gold" ser ut som noe fra gelebarna! KONGE! Gleder meg sykt til denne filmen. En film basert på verdens beste bokserie MÅ jo bare bli bra! Det som blir spennende er hvordan Mos Def vil gjøre seg som Ford Prefect. Ikke for å virke rasistisk, men jeg hadde IKKE sett for meg Ford som en afroamerikaner. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Endelig har nerdene enda en unnskyldning for å sove ute i to uker midt i sentrum. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Endelig har nerdene enda en unnskyldning for å sove ute i to uker midt i sentrum. Men denne gangen er det en god unnskyldning Jeg klarere egentlig ikke å se for meg at bøkene vil gjøre seg noe bra som filmer, men så lenge vi slipper alt hysteriet som ble rundt Harry Potter og Ringenes Herre skal jeg da kunne leve med det, hvis det blir en bra film. Har aldri sett for meg Ford Prefect som afro amerikaner jeg heller. He had made one careless blunder though, because he had skimped a bit on his preparatory research. The information he had gathered had led him to choose the name ''Ford Prefect'' as being nicely inconspicious. Douglas Adams skriver: I decided to call him Ford Prefect (This was a joke that missed American audiences entirely, of course, since they had never heard of the rather oddly named little car, and many thought it was a typing error for Perfect.) Noenb som kan finne et bilde av en Ford Prefect da jeg har planer om å se litt på film nå? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 BTW Haltan: Nerdene har enda en god unnskyldning til å oppleve litt flott friluftsliv i mai... Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 BTW Haltan: Nerdene har enda en god unnskyldning til å oppleve litt flott friluftsliv i mai... Hva skjer i Mai? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Personlig vet jeg ikke helt om jeg tør å se filmen av redsel for enorme skuffelser ( ala LOTR ROTK) Eh, ROTK en enorm skuffelse? Jaja, folk har forskjellig smak. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 BTW Haltan: Nerdene har enda en god unnskyldning til å oppleve litt flott friluftsliv i mai... Hva skjer i Mai? 19 Mai, educate yourself ROTK var en enorm skuffelse fordi den led av ekstreme amputasjoner, vi kan vel enkelt og greit si det sånn at siste del av boka manglet Lenke til kommentar
ilex Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 hmmm, heart of gold skal jo se ut som en joggesko om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
BiaZ Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Ahh... Gleder meg som en unge... Men tviler på at filmen kan leve opp til boka og mine egne bilder av de forskjellige folka, romskipene osv (som er laget i mitt eget hode) Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) hmmm, heart of gold skal jo se ut som en joggesko om jeg ikke husker feil. *hurtiglese* Beneath it lay uncovered a huge starship, one hundred and fifty meters long, shaped like a sleek running shoe, perfectly white and mind-bogglingly beautiful. Joggesko ja, håper for guds skyld de bildene bare er resultatet av en eller annen syk kunstner, lå jo tross alt under concept art.... Endret 10. januar 2005 av Icedude Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Noen som har sett den gamle tv-serien? Er den verdt å prøve å skaffe? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 TV-serien er så absolutt å anbefale Det burde være en gylden regel for kinogjengeren å ikke ha store forventninger. Vær gjerne litt pessimistisk, da blir man ikke så ofte skuffet Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Noe sted det går an å få tak i TV-serien? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 http://play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=95987 Theme-musikken er jævlig kul Lenke til kommentar
miCro Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Det var ikke helt slik jeg hadde sett for meg Marvin, men han ser lovende ut! Hele roboten ser på en måte deprimert ut uten at det har blitt overdrevet, og det er slik det skal være.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Et nydelig Marvin wallpaper på hitchhikermovie.com Endret 12. januar 2005 av Icedude Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Synes det virket som en bra modell for marvin jeg, ser passe melankolsk og trist ut.... Marvin er uten tvil den mest morsomme karakteren i bøkene! Lenke til kommentar
sazi Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 dette blir krampaktig morsomt!! Hva er et håndkle godt for?? improbability-drive - bablefish jeg ler allerede :!: Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Bestilte Den originale TV serien fra dvdon i går, gleder meg som en mindre unge Endret 17. januar 2005 av Icedude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå