Normann Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hei, har en gammel pc som har blitt veldig treg idet siste, så jeg har tenkt til å formatere den... Men hvordan gjør jeg det? Takk fo all hjelp! Det er en compaq presario hvis det har noe å si... Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Du kan bare sette i win cden. Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Hei, har en gammel pc som har blitt veldig treg idet siste, så jeg har tenkt til å formatere den... Men hvordan gjør jeg det? Takk fo all hjelp! Det er en compaq presario hvis det har noe å si... Still i bios at pcen skal boote fra cdrom først, sett i windows-cden og start på nytt. Da får du valget om å formatere når du installerer windows på ny. Eller lag en formateringsdiskett med forksempel killdisk Edit: skriveleif Endret 2. januar 2005 av Halvorsen Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 tips: Lag deg en oppstartsdiskett, ved å gå til start -> tilbehør og administrative oppgaver eller noe i den duren (har ikke brukt win98, siden 99:) sjekk så at du får bootet fra denne, dette kan spare deg for trøbbel hvis innstallasjonen f*£$kker opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå