Eyzteinn Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Er det mulig å rippe en Divx fil til et format dvd-spillere takler, for så å brenne filen til en cd (altså ikke dvd) å spille den av i dvd-spilleren? Og hva heter egentlig formatet Dvd-spillere takler? takker for svar Lenke til kommentar
Arodin Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Svcd/vcd funker på min DVD spiller. Mener det er noen som takler Div-X også? Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Dvd spillere er i utgangspunktet laget for mpeg2, men i den senere tid har det dukket opp flere som tar mye annet også Lenke til kommentar
Eyzteinn Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 om jeg brenner en mpeg2 - fil på 700mb på cd, vil dvd-spilleren takle dette? Lenke til kommentar
Eyzteinn Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 eller er det slik at dvd-spillerne kun takler videofiler brent på dvd'er? Lenke til kommentar
Valent Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 ja.. det vil den, hvis du putter den i riktig mappe, og sånt.. men du får ca 20 minutter av en film på 700mb, hvis du er heldig. Så for å få hele filmen på 700mb så blir grafikken så bra at det ligner på hitlers bart. Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) http://www.videohelp.com/guides.php?tools=...+or+List+Guides Eller så kan du kjøpe en dvd-spiller, som tar divx/xvid. koster fra 600 og oppover Endret 2. januar 2005 av JuBi Lenke til kommentar
ganilsen Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 eller er det slik at dvd-spillerne kun takler videofiler brent på dvd'er? Jeg pleier, som en nevnte over, å brenne ut på svcd via nero. Funker bra, men noen ganger blir filmen over dobbelt så stor som i utgangspunktet. Å brenne divx som svcd på dvd plater har jeg ikke fått til. Lenke til kommentar
Valent Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Totalt feilpostet, med tanke på hvis du er ute etter hjelp. post det heller på programmer.no 's forum Lenke til kommentar
Eyzteinn Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 takker for alle svar.. fant denne guiden: http://home.no.net/tomdill/divx-te-dvd0.shtml på nettet etter noen research, og skal prøve disse punktene.. drømmen om å kunne brenne ut filene på vanlige cd'er er vel bare å gi slipp på. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 takker for alle svar.. fant denne guiden: http://home.no.net/tomdill/divx-te-dvd0.shtml på nettet etter noen research, og skal prøve disse punktene.. drømmen om å kunne brenne ut filene på vanlige cd'er er vel bare å gi slipp på. divX og Xvid er vel bare å brenne ut som data filer på cd. det skal gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå