tor_erik Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Hei! Jeg og min bror skal kjøpe hjemmekinoanlegg, men vi gidder ikke å bruke så forferdelig mye penger. Så dette i Elkjøp-avisen, er det er greit anlegg eller? http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Takker for tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 dette er nok et av de bedre alt-i-ett hjemmekinoene, men er fortsatt ikke helt hjemmekino. De funker greit til film, men sånne små satelitter funker dårlig til musikk. Ser ogsså at det er litt kjipt med tilkoblinger, noe som kan hindre deg i å oppgradere senere hvis du f.eks ønsker deg ny dvd-spiller. Det at det ikke er løskomponent (forsterker og dvd for seg selv) gjør heller ikke oppgraderinger lettere. Spilleren er heller ikke sonefri, men det kan du lett ordne på butikken, i hvert fall på de litt større elkjøp giganten butikkene. Hvis ikke kan jeg google en oppskrift til deg. Den subben ser også en smule spinkel ut og jeg tviler på at det blir noe skikkelig buldring. Lykke til!! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Nå skal vi som sagt ikke ha noe perfekt anlegg, men et duganes anlegg. Det vil bli mest brukt til film. Er det andre anlegg i noenlunde samme prisklasse som noen kan anbefale? Evt. andre meninger om anlegget ovenfor? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Annlegget ovenfor er reit det, men stiller dårlig hvis du skal oppgradere det i fremtiden. Ellers er det et flott annlegg, har selv pioneer komponenter Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Okay. Da tenker jeg at vi går for det, anlegget skal jo som sagt primært brukes til DVD-avspilling. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hvis du har dvd-spiller fra før av kan det kanskje være lurt ja. Logitech lager fine anlegg! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Hvis du har dvd-spiller fra før av kan det kanskje være lurt ja. Logitech lager fine anlegg! Nope, har ikke det. Har bestilt Pioneer-anlegget allerede, så...case closed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå