Gå til innhold

Noen med SE V800?

Anbefalte innlegg

Noen som har tatt seg bryderiet med å anskaffe seg SE V800 fra utlandet, unlocket den og fått den til å fungere med 3G her i Norge ennå? På nåværende tidspunkt er det vel omtrent den enèste mobilen som tilfredstiller mine ønsker for en skikkelig mobil. Lurer på om den er verdt alt bryderiet med å anskaffe seg den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk tilsendt en fra Sverige på torsdag (bestilte egentlig en fra Tyskland, men den kom aldri) som kom ulåst. Selgeren låste den opp for meg før den ble sendt. Jeg har dessverre ikke fått testet 3G ennå da jeg akkurat har portert til Telenor og venter på simkortet mitt som kommer litt ut i januar. Men, jeg har i hvertfall satt datakontoer uten problemer slik at MMS, wap og epost fungerer. Selve telefonen virker til å være veldig bra og har gitt meg et positivt førsteinntrykk.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

:-) Sitter her med en svart V800 nå. Unlocket. Herlig og lekker telefon. Fungerer helt fint her i Norge. Har dessverre ikke fått testet ut 3g ennå. Har bestilt portering over til Telenor, men det tar jo søren meg 2 uker å vente... :( Litt utolmodig nå ja.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte min via E-bay. Vant en auksjon og endte vel opp med å betale ca 3500 kr. Fikk avsender til å oppgi verdien på pakken så lav at jeg slapp noe fortolling eller moms :-)

ohhh?? så bra da! kan jeg få spørre om det var en svart eller hvitt? med eller uten operatør låst?

Lenke til kommentar

Min var svart. Har faktisk ikke sett noen i andre farger på e-bay. Fikk min levert unlocked, åpen for alle operatører. Den var ikke "unbranded", så jeg må få gjort det for å få lagt inn nok nye datakontoer så jeg får brukt både MMS og wap.

Lenke til kommentar

nå har jeg også skaffet meg v800 i hvit, men en ting som jeg har stusset over.

1. telefonboken er ikke så bra som N6600, får ikke sett avatar til vedkommende.

2. ytre skjerm viser ikke bilde til den som ringer

3. får ikke valgt de mp3 ringetone inne på profilen

4. kamera skuffer latterlig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...