Gå til innhold

problem etter zen micro firmware upgrade


Anbefalte innlegg

hei!

 

er det noen som kan fortelle meg hvorfor etter jeg oppgraderte firmwaren på min zen micro blir den ikke gjenkjent på pcen min lenger? Den kommer opp i windows, men ikke i media player 10 eller i det medfølgende softwaret. Det står: "your device is not connected"

 

Spilleren fungerte helt fint før jeg innstallerte den siste firmware-upgraden.

 

Eneste den er dugelig som nå er radio...

 

Jeg hadde blitt sjeleglad hvis noen kunne hjulpet meg!

 

Mvh Lasse Nordli

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg også har oppgradert en kompis sin Z micro og har fått identisk problem. Microen låser seg og viser "not connected" og pc'en restarter. Har avinstallert alle programmer til Creative, prøvd uten og satt system restore. Ingenting hjelper.. Håper noen har gode råd, da dette haster litt for oss...

 

Mvh

 

Daniello

Lenke til kommentar

Lasse.....

 

Fant et engelsk forum, hvor det var flere som hadde opplevd det samme som oss.. Jeg installerte den første oppdateringen over den nye og nå fungerer det.. Går ikke med kopier og flytt direkte, men forhåpentlig er det en bug i oppdateringen..

 

Håper dette kan fungere for deg også....

 

 

Daniello

Lenke til kommentar

Jeg har nøyaktig det samme problemet.... Har en dialog gående med Creative support, men det virker ikke akkurat som de har noen gode løsninger. Har prøvd på mange PC'er, formatert og satt opp en PC fra scratch, men ingenting hjelper! Er livredd for å måtte sende inn hele enheten.

 

Har prøvd å rulle tilbake til forrige driver, men oppdateringsprogrammet gir meg bare beskjed om at drivere ikke er installert (selv om de er.)

 

Noen som har andre gode forslag?

Lenke til kommentar
d er jo akkurat d jeg ikke kan..

pcen min vil ikke gjenkjenne den..

"not connected" står d

:cry:

Så når du kobler den til pcen kommer den ikke opp med noen som helst melding?

Sånn typisk valg "Hva vil du gjøre nå? []ingenting []åpne mediaplayer" e.l.

 

Har hvertfall ikke noen problemer her.

 

Zen Micro Media Explorer finner den ikke, men den kommer opp i lista over harddisker som Creative Zen Micro.

 

Der er det bare å kjøre på.

 

[space]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...