- mOtz^ - Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Er det mulighet for meg å oppgradere minne, og prosessor på xboxen min? Har ikke chip, bare hacket den, men evox har jeg. Er det mulig? Edit: Obs: La tråden i feil kategori, bare flytt den mod. Endret 2. januar 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
Panter Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Om hovedkortet er < v1.6 er det mulig å legge til mere minne, svært vanskelig loddejobb og lite å vinne. Spill f.eks bruker ikke dette ekstra minne. Hjelper litt hvis du bruker emulatorer eller Linux. Prosessor er uhyre vanskelig å gjøre noe med, men det går. Alt i alt, glem det. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Ok, da tror jeg at jeg står over, men om andre her har andre løsninger eller noe å si, så kom gjerne med det Lenke til kommentar
roolf Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Panter har rett. I spill har det ikke noen hensikt å oppgradere xboxen med minne/CPU. Dersom du har moddet xboxen og primært skal bruke den til andre applikasjoner som krever mye CPU eller minne, kan det dog være et poeng dersom du har slike sære ønsker. Men som regel er det ikke verdt det. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Har hørt at man får mindre loadetid osv. Det er ikke noe vits å oppgradere syns jeg. DreamX-733 oppgradering DreamX-Bravo oppgradering Edit: De tar ikke imot V1.6 Endret 3. januar 2005 av Spidy Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Ok, takk for hjelpen folkens, jeg gidder ikke bruke mye tid og penger på det da når jeg ikke utvinner stort mer enn litt raskere loading på spill osv. men takk skal dere ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå