staf Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Noen som har erfaring med Lian-Li PC-61 USB Miditower Aluminium. har veldig lyst på det. er det noe å satse på? Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 vis det er denne du tenker på så er det et utmerket valg!! Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 vis det er denne du tenker på så er det et utmerket valg!! Hva med å forklare hvorfor det er et utmerket valg? Har du noen erfaringer kanskje? Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) nei jeg har ikke egene erfaringer men det er et fint stilrent tower med masse bra løsinger vis du leter så kansje du finner noen tester eller no sånt? alle vet jo at Lian Li har bra chassis... Endret 2. januar 2005 av DarkStarr Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Lian li betyr kvalitet (I allefall for pc interiserte) Så jeg ser ikke noen grunn til at det skal være noe galt med det kabinettet der det er sikkert veldig bra, og du kommer helt sikkert til å bli fornøyd. Og om jeg ikke tar feil finner du en test av det kabinettet på www.hardware.no Lenke til kommentar
staf Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 noen som vet forskjellen på Lian Li PC60USB og Lian Li PC 61-USB? hva er forbedret på 61versionen? Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Fra http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...61USB&toc=3050: "PC61USB er den sorte utgaven av PC60USB" Har hjulpet en kamerat å bygge sammen PC i det kabinettet, og det er stilig og gjennomført kvalitet så absolutt! Det er faktisk så stilrent og enkelt at det er litt kjedelig - om jeg absolutt skal finne på noe negativt da. Har også bygget PC i dette: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6070B og det er et kabinett i en helt annen klasse! Anbefales! Er verdt hver eneste krone av nesten 2 laken! timtowtdi Lenke til kommentar
staf Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 lian-li pc61usb var såpass billig hos netshop så satser på det.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 får en bzerk PSU plass inni der? selv om den er litt dypere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå