Tommelom Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg skal lime fast kjøleribber på minnebrikkene på skjermkortet. Er det like greit (eller bedre) å lime dem fast med vanlig superlim i hjørnene og ha kjølepasta på resten, kontra å bruke termisk lim på hele greia? Hadde vært greit å bruke superlim da jeg ikke har termisk lim og ikke har lyst til å ødlse ut 150 kroner på en tube termisk lim bare for noen få ribber. Kjølepasta har jeg i fleng Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 tror ikke du skal bruke noe superlim nei, det er beregnet at man bare skal bruke kjølepasta (goop) for at dem skal sitte. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Tenkta at litt i hjørnene ikke ville spille noen rolle. Men jeg får kjøre inn til den store byen og kjøpe noe termisk lim på mandan da sjø. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Bruk AS5, da sitter de kjøleribbene som støpt Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 auch ville ikke brukt super lim Sats på as sin termiske lim du, her hvis du lurer... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) tror det skal funke og bruke vanlig goop på og litt superlim på hjørnene. ikke mye, tror jeg såg det på en gammel guide Endret 3. januar 2005 av MagE Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Var å kjøpte termisk lim i dag, så da er den saken avgjort. Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå