eXX0n Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Det begynner å bli en del "Min første mod" poster nå, men jeg måtte poste min... Bildet er tatt med et Web cam så det er ikke sikkert det blei så bra.. men du ser ihvertfall hva det er.... BTW jeg klippte litt feil så det blei litt stygt i kantene men jeg er fornøyd jeg Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Det syns ikke veldig godt, men hvis det er plexi du har gravert symbolet inn i med leds som belysning så er det veldig bra;) Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 så bra ut det der bra gjort Lenke til kommentar
eXX0n Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Det syns ikke veldig godt, men hvis det er plexi du har gravert symbolet inn i med leds som belysning så er det veldig bra;) Faktisk så er det bare en papir lapp jeg har lagt in bak den rista som er forran på kabinettet mitt med ei vifte med røde LEDs.. men jeg synes det blei fett jeg... skal se om jeg kan få fixa noen bedre bilder Endret 5. januar 2005 av eXX0n Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ser utrolig bra ut, men hadde vært kult om du kunne fiksa litt bedre bilder Lenke til kommentar
eXX0n Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Ser utrolig bra ut, men hadde vært kult om du kunne fiksa litt bedre bilder jeg skal fixe bedre bilder... jeg har tilgang på 3 kamraer men jeg er så lat... Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Det så litt hjemmelagd ut ja.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå