Christian86 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Opprettet Business talk abonnoment i 2003, og videreførte med Union Talk 9. juni. En gang i november så forandret de forsikringen min fra Total + til total vanlig, dette uten å varsle om det. Jeg er rimelig frustrert, fordi vilkårene tilsier at fukt ikke lenger dekkes, og det er regnet som det største problemet blant mobiler i dag. noe jeg undres veldig på er hvorfor de plutselig endret min forsikring i november/desember, når jeg har hatt union talk i nesten 6 mnd nå. Endret 2. januar 2005 av Christian86 Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 De har vel fjernet den ene forsikringen har de ikke? Du kan bare ha en type forsikring hos de nå så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 totalforsikring pluss er bare for bedriftskunder, union talk er et organisasjonsabb. for private og brukere av det kan ikke ha totalforsikring pluss. Totalforsikring Pluss: Tilbys fra 01.07.03, kun til bedriftskunder og forhandlere (kunder med bedrift-prisplan og forhandler-prisplan PFUB. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 de har heller ikke brutt noen vilkår, da forsikring er et egen tilleggstjeneste som ikke har noe med abb å gjøre, du kan fritt si opp forsikringen når du vil. regner med at du undersøkte om du kunne ha totalforsikring pluss på uniontalk før du videreførte, da hadde du fått et nei som svar. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) kan ha bomment med abonnoments delen men min forsikring ble endret i november, og det skjedde uten varsel. Det har vi sjekket i familien og via Utdanningsforbundet som har avtalen. og det har vært på hver faktura at jeg har hatt + utgaven, og informasjonen om union talk nevnte ikke noe om + forsikringen min. vilkår for forsikringen: 12. OPPSIGELSE OG FORNYELSE AV FORSIKRINGSAVTALEN. 12.1 Forsikringen løper fra tegningstidspunktet og fornyes automatisk for 1 måned av gangen med mindre forsikringsavtalen skriftlig sies opp av sikrede. Selskapet forbeholder seg retten til å ikke fornye forsikringen ved premieforfall til kunder med flere enn 3 skadesaker i løpet av 18 måneder. I andre tilfeller har selskapet rett til å si opp forsikringsavtalen med minimum 2 måneders skriftlig varsel. 12.2 Forsikringen opphører dersom sikredes NetCom-abonnement ikke lenger er gyldig. 12.3 Selskapet forbeholder seg retten til å si opp forsikringen med øyeblikkelig virkning dersom det foreligger svik i forbindelse med skaden. 12.4 Endring av forsikringsvilkårene kan skje med 2 måneders varsel. 2 mnds varsel fikk vi ikke, og dette bekreftet kundesenteret at vi skulle hatt. Endret 2. januar 2005 av Christian86 Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 jepp, det kan godt stemme. de går igjennom systemene for å luke ut de som har pluss på feil abb (før kunne man ha pluss på alle abb), og det blir ikke gjort på dagen. i november var det altså din tur. er enig i at de burde ha varslet om dette, men det står opplyst på regningen man får hvilke tilleggtjenester man har, og hvor mye man betaler for de. burde ringt en bjelle hos deg når du betalte 10 kr mindre for forsikringen også Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) problemet var at den regningen viste ikke 10 kr mindre viste 1,5 kroner mindre, så nei ingen bjelle der ps! det har skjedd slike ting før og de har da bedt meg se bort ifra det, så kanskje litt av grunnen til at jeg trodde det bare var en trykk feil. men både 6630 og sharpen har forsvunnet, så jeg slepper å bekymre meg for store tap. Skal spandere på meg en SX1 og en M65 eller noe annet "billig", så slepper jeg denne bekymringen. Endret 2. januar 2005 av Christian86 Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 heh...begge er borte? vært på dritfylla i nyttårshelgen nå eller? vilkårene ble dessuten kjipere på pluss etter nyttår nå, egenandel på 350 (1.skade), 700 (2.skade) og 1500 (3.skade) i løpet av 18 mnd. ser ut til at jeg må begynne å betale for mobilene mine fremover gitt Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 nei. 6630 er død og skal som reklamsjon, mens GX30 er solgt. Nå sier netcom at de sendte brev i starten av september, men problemet er at det har ikke kommet frem. hva burde jeg gjøre da? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Så lenge du ike har mottatt brevet i september, er det vel bare å fortsette å klage. Uansett om det er en bedriftstjeneste, eller ikke, så er det normalt og god kundesørvis å si fra til kundene om slikt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå