thaNg Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet929.htm . Tror dere at viften forrann bråker veldig mye ? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Jeg ville heller vært mer nervøs for at 80mm viftene bråker, kan jo kjøpe deg noen stillere vifter eller en rheobus. Endret 2. januar 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 sånn at du kan stille viftene! Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Enig med at du skal heller bekymre deg over 80mm viftene bak. 120mm bråker normalt sett mindre. Men vis du skal ha viftestyring må du kjekke att viftene går ann og stille ned . jeg gjorde den tabben med en Vantec tornado vifte Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 jeg tror ingen av viftene bråker mye på en lokal databutikk datakjeden så jeg det kabinettet og det virka ganske stille... men du kan jo sikkert spørre sjappa der du skal kjøpe det og spørre i verste fall er det jo bare å bytte viftene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå