Tandamram Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg reiser til Gran Canaria i morgen tidlig Julegave fra dama. Jøss, som jeg gleder meg!! Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Velkommen etter... Vært her nede siden 11. desember, og blir her frem til 14 januar jeg (familien min bor her nede, så er kjekt å feire jul her, og litt ekstra...) Men kjempefint for deg, og veldig hyggelig gave! Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Noen vi bør gjøre som du anbefaler? Vi skal leie bil og råne rundt, ihvertfall. Ellers blir det mye bassengkant med paraplydrinker Edit: Fikk vite om gaven litt før julaften, hun klarte ikke å holde tett lenger. Kan tro jeg hadde problemer med å finne gaver som jeg synes kunne veie litt opp for det hun ga meg! Endret 2. januar 2005 av Shio Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Er jo mange ting å se her da, men jeg er nok ikke så godt kjent med alle "turistseverdighetene" her nede (bodde her nede i 5 år tidligere), så jeg holder nok mest på med data og bandøving på Den Norske Skolen for tiden... Men er jo nok av badeland, dyreparker og sånt stort sett overalt. Kan også være morsomt å ta en tur opp i fjellene og se så stor variasjon det er i naturlandskapet her, fra strender og øde landskaper til frodige skoger og dype daler oppe i fjellene. Hvor skal du bo forresten? Maspalomas/Playa Ingles, Puerto Rico? (regner nesten med det er en av de stedene ) Selv bor jeg i et hus i Arguineguin nå, nærmest Puerto Rico (av de stedene da)... Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Vi skipper de organiserte turene, vi har lyst å gjøre ting på egenhånd. Vi skal ha en bungalow i et kompleks som heter Rocas Rojas, tror det er rundt San Augustin. En tur opp i fjellene hørtes ikke dumt ut Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Av handlesteder/gater, kan det være en fordel å dra til Vecindario, eller "gamlebyen" i Las Palmas, stort sett bedre priser der enn på alle turist-stedene (men så er det jo ikke så dyrt der heller, om du sammenligner med norske priser selvfølgelig)... Men er ofte ikke så enkelt å kjøre inni Las Palmas om du ikke er lokalkjent, en forferdelig rotete by med mange stikkveier, og i det hele tatt veldig uoversiktelig. Husker vi rotet oss bort der mange ganger de første gangene vi var der, og det er ikke alltid like gøy. Sinnsykt mye trafikk pleier det å være der også. Men kan si at det er ganske varmt her nå hvertfall, 23 grader i skyggen . Var kaldere her i jula, men ser ut til å bli varmere og varmere nå... Endret 2. januar 2005 av ZprMario Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Skal bli godt med litt varme! Vi kommer til å leie bil når vi skal ut på tur, skal vi til byen benytter vi kollektiv transport. Som regel et helvete å kjøre på slike steder når man skal inn i byen, ihvertfall hvis man ikke er vant til det. Får håpe temperaturen holder seg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) edit: Den ble litt "pervers".. Endret 3. januar 2005 av Bundy Lenke til kommentar
dmx Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Heldiggris! du skal kose deg der nede mens jeg må gå på skole og jobbe etter skolen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå