mkd Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 i en artikkel her som sier at mcx4000b(swiftech) er den beste kjøleren eller "kongen på haugen" det står at du finner den hos microplex men jeg finner den ikke, er den sluttet og bli produsert eller er jeg blind? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Den er temmelig gammel, og er vel erstattet av de nye modellene der kjølepinnene er bøyd utover. Hva slags artikkel er det snakk om? Endret 2. januar 2005 av Rikky Lenke til kommentar
mkd Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 så det nye kjølerne til swiftech er likebra evt bedre Lenke til kommentar
MagE Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) så det nye kjølerne til swiftech er likebra evt bedre ja. har en slik du kan kjøpe da jeg skal gå over til vannkjøling Endret 3. januar 2005 av MagE Lenke til kommentar
mkd Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 så det nye kjølerne til swiftech er likebra evt bedre ja. har en slik du kan kjøpe da jeg skal gå over til vannkjøling sry har allerede bestillt meg kjøling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå